Saturday 17 September 2011

him


semakin hari,semakin sayang dengan dia.
kenapa yer?dulu masa bru kenal dia . . .ak rasa bosan sgt couple ngan mamat nie..
pdahal selalunyer owg baru bercinta mesti ngah bunga-bunga cinta kan?
pelik-pelik.tp kisah cinta saya ngan dia berlainan ckiwt.terbalik pulak dah!
mule2 bosan tp hari demi hari,bulan demi bulan dan tahun demi tahun
saya makin sayang+cinta dengan diri awak lah yang selalu memahami saya ,saat saya dlm
susah dan senang awak tetap ade.even kadang-kadang 2 alaahh bese ar skit hati 2 adat la msti 
ade dalam percintaan bukan gituh?
Saya paling suke dengar dia nyanyi lagu

  • Salam sejahtera-samudera
  • Menatap matamu-aril af
  • bila terasa rindu-dafi Af
hehe..ingat lagi taw!tp dye xpndai nyanyi cgt pn.jarang la dgr dye nyanyi tp saya nyanyi selalu lah utk  dye..lagi2 g karaoke same.ne pnah dye nyanyi.dye byar saya yg concer sowg2 satu jam 2..huahua..=)
maaf yer sayang kalau suara saya cm katak puru erk?!
erm...sekarang saya dah sambung blaja kt uitm segamat,johor kte da jauh lah sayang.
tp xpe saya dan awak same-same kan setia.yang penting awak Percaya dengan saya.that's enough for me dear..
mule2 mmg ar risau sgt2 kalau kte berjauhan even johor dan negeri sembilan 3jam je kowt.tp tkowt
awak gatal or gedik-gedik kt sne tnpa saya tahu.awak jujur dengan saya 
ayang:selama ayg kt segamat nie mesti abg de usha mane2 pompuan kan?jujur
abang:ye ayg abg ngaku mmg abg de usha pmpuan TAPI usik2 cm2 je la.
ayang:abg nie npe nk gedik2 ha ngan pmpuan laen?xsuke tol..hehe
erm..mule-mule 2 memey la cm nk marah dye.tp saya percaya dgn dye.sbb saya kenal dye bkn sehari due maa..nasib baek dye jujur klo x mmg nk kne la kan..
d dkt 3thun saya ngan dye.cm xcaye jer..first time couple tanpa PUTUS!
Hahaha..caye x?saya ngan dye pnyer la bertahan kowt.
erm..smpai de yg ganggu hubungan saya ngan dye.dye glewr2 pertahankan saya.AuWwww!
Kadang-kadang kan saya kt u nie smpai cm naakkk jer carik yg laen.mmg x dinafikan ar
saya nie suka cuci mate je memanjang.dan dia tau saya mmg jenis cm2.mengada-ngada lah katekan.tp hati nie xpnh la terfikir nk curang dengan dye
sebab pe taw bak kte mmber2 'bukan senang tyqa ko dpat laki cm hn nie taw.so jaga la dye baek2' haha..baek kawan!
Ayg SAYANG Abg!
even dia xsehencem or secomel cm bf mmber2 yg laen.tp dye la pilihan saya
sebab dia je yang betol-betol SEKEPALA  dengan saya.
NO ONE CAN REPLACE HIM.
Seriously saya katekan.kadang- kadang 2 ak  selalu kate kat kawan2 saya xde la sayang dye mane pn
bese-bese jer lah!
cme sekali arituh je saya wat hal.firsr time!dye marah.hampir2 putus kowt.
time 2 la tuhan je tau hati nie betapa sayangnyer ak glewr babeng ,stgah nyawe nie cm nk mati uh
hahaa...tp nasib baek xputus coz saya tau dye sayangkan saya.,.
so bukan mudah dan senang dye nk lepaskan saye cm2 jer..
hehe
k la that's all utk pe yang saya rasa!



sekian:

Hasrol Nizam & Nur Atiqah

No comments:

Post a Comment