Monday 5 September 2011

Syg mucuX! !

hai.helo.hola.wei.dey!.anahasayok.assalamualaikum.
hehe..spe syg mucux?
HASROL NIZAM BIN HASSAN
MY BELOVED one..ngee~
yang! wa sayang dan cinta sama lu ma... 
maaf dia sehencem dan sekacak boyfie kowg di sana
for me he's the best that i had & i never and ever let you go phm x yang?
Dia selalu:
  • 0f c0z ler.make me :) and :) again
  • sekape lah dgan saya..haha 
  • caring and gedik blewr tibe mase nyer
  • marah blewr ak , wat dye mrah lgi2 time dye penat ..sory yer syg wat awk badm0od yg mngambl mase slama smggu
  • Picit hidung saya smpai merah , xpn Cubit smpai smggu berbekas.SAKIT TAU X?!hehe
  • Tenung wajah saya blewr saya sedang bebel n merajuk..errr..
  • bg Nasihat yg baek blewr saya memerlukan seseorang
 fuh!!!nie klo ctewr sal mamat nie smpai esk pn x hbis.
Aku dan Dia xpenah rse bosan cme kdg2 2 bosan gak la lgi2 mesg..hik3
nk jmpe dye.nk lempang muke dye.nak :-* dye.nak gedik kt dye jer.nak tgk matahari terbenam sme.
nak smua la yg sme2 ngan dye
sye suke blewr dye berpesan sebegini
"ayg jge diri leklok taw.wat test or exam dgn baek.tntng abg , ayg jgn pkir sgt keyh?abg kt cnie doakn n sntiasa dibelakang ke depan ke tepi ke atas ke...ssah dan senang.abg epy cgt2 blewr sme ngan ayg"
h0ho...Meowme0wme0w!grr~hehe
tiap ari n tiap detik aty nie tok dye jep.wlpn ak nie suke cuci mate ngan laki kt u nie..hik3.yg pnting ak setia
dia wat ak asyik tesenyum sendiri blewr tringat kenangan bersama.angau ak!haha

nk tgk gmbr x?tp xleyh byk2 upload kt belog nie t dye mrah..syuuhhh..dye xtau yg ak post tntng dye.
im sorry mucux!
 26.5.2011:tgk matahari terbenam sme
Cupcake:khas untuk si dia 


Hey mr.hasrol nizam
i love you more than words.
 
     

No comments:

Post a Comment