Saturday 10 March 2012

Happy Universsary Sayang ♥

Yes. . .We have been couple 3years ! 
w0w! amazing kang sayang kite da selama nie?
tp dpt kah kite slmenyer disatukan?...smpai ke syurga
Takdir & Jodoh Allah saja yang menentukannya.
Actually, aku nk update nk kate 'HEPPY'? ade larhh ckiwt tp ak xepy mane pn coz dye . . . 
X Wish Langsung!. . .
Btw ak post kt blog nie ape yang aku rase k?*bace je la weyh !
abang. . .maaf if xdapat jadi yang terbaek dan menjadi yang sempurna di hati abang.
abang jgn ckp yang abang x terbaek tok saya.
saya phm.xsmua yg Sempurna dlm hidup nie kan? :')
tapi saya nak minta dari abang. . .
  1. jadikan saya nie wanita yang paling 'teristimewa' di hati abang
  2. jangan abaikan saya selagi saya mampu bertahan 
  3. terima saya Seadanya walau ape pun
  4. PERCAYA kan cinta kita sepanjang kite bersama
  5. Terakhir, Sayang saya. Cintai saya. Bimbing saya.Lindungi saya.
Apepun. . .abg dah pn mencuba jadi yang terbaik.hati saya sakit klo abg lyan saya dan sayang saya biasa je.kalo yer pun pikir2 kan la siapa saya di hati awk tuh yer?jgn wat saya macam owg bodoh yg Menagih cinta seseowg tuh. 
Maafkan saya , sayang
i cant be the BEST among the BEST
even i've TRIED it 
just for you. . .if i make a mistake.p/s forgive me.
and i want you love me not as a Friend but as your 'Lover' 

                                                                                                                                     


No comments:

Post a Comment